Crema de ton

Crema de ton

 
Timp de preparare:
20 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
260g ton intreg din conserva (eu am avut cu ulei)
100g unt
1 lingurita suc de lamaie (eu am pus Hellas ca nu am avut lamai)
3 linguri cu varf de maioneza
sare

Mod de preparare:

260g ton sunt 2 conserve. Se desfac conservele, se scurg bine, bine, dupa care se taie si se scoate continutul. Tonul scos din conserve se freaca cu mixerul cu untul, dupa care se adauga lingurita de lamaie (Hellasul) si se mai freaca putin. Se pun cele 3 linguri cu varf de maioneza si se freaca in continuare pana se omogenizeaza maioneza. Se adauga sare dupa gust si se mixeaza in continuare.

Lasă un răspuns

