Tomaat garnaal(rosii umplute cu creveti)

Tomaat garnaal(rosii umplute cu creveti)

Timp de preparare:
45 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
Pentru 4 persoane:
8 rosii frumoase
600 gr creveti(sa fie mici, nu e aceelasi gust cu creveti mari)
Pentru sos:
4 linguri de maioneza
2 linguri de wisky
o lingura de ketchup
un virf de cutit de boia de ardei
si pentru cine prefera un pic de brinza dulce si marar(eu am incercat si mia placut gustul,ai mei nu prea maninca brinza dulce asa ca a fost doar pentru mine)
Pentru baza platului frunze de salata

Mod de preparare:

Se taie fundul la rosii si se scoate miezul,curatind cit mai bine de zeama rosiei.Intre timp se prepara sosul amestecind cele 4 componente si daca preferati si brinza eu am incercat, dar e mai bine intii gustul original si apoi experimente.Se pune sosul peste creveti si se umplu rosiile asezindule pe un platou si dindule la rece pt o ora inainte de servire.E o mincare foarte refrescanta in zilele calduroase de vara atunci cind nu poti sa pui sa fierbi un ou.
Pofta buna!

Lasă un răspuns

