Dulceata din fructe de soc

 
 
 

Dulceata din fructe de soc

 
 
 
 
 
Timp de gătire 60 Minute

Complexitate Medie
  • Ingrediente

    1 kg de fructe de soc (pentru 4 borcanele),
    praf de gelatinare,
    zahar.

  •  
  • Mod de preparare

    Am spalat in 2-3 ape fructele de soc si am inceput sa curat boabele de pe ciorchine. Le-am cantarit si am pus praful de gelatinare („Gelfix”). Am pus totul la foc pina a inceput sa fiarba, amestecind incontinu. Am mixat boabele de soc cu acest mixer, mi-a fost mai usor decit sa astept sa fiarba pina se sparge bobul.
    Oala cu dulceata am pus-o din nou la fiert si cind a inceput sa fiarba am pus zaharul, am pus doar 1/2 din cant de zahar care scrie pe pac. si s-a gelatinat bine. Am pus dulceata in borcane si le-am pus pe capac ca. 5 min. si dulceata este gata.

  • Lasă un răspuns

