Problema instalare web usb

Problema instalare web usb

Salut prieteni, in acest mic ghid o sa va spun o problema intampinata de mine cu instalarea unei camere web usb care nu necesita instalarea manuala a drivarelelor de pe cd, ce sa vezi mi-am luat si eu o camera web si cand sa o introduc in mufa usb imi apare acea fereastra unde se instaleaza drivarele automat, si surpriza nu merge imi apare acele cruci rosi ca drivul nu s-a instalat sau recunoscut de sistem, (cum ar fi trebuit, si cum scrie pe manualul webului ca nu necesita instalare manuala de drivare) rezolvarea a fost simpla, am intorodus webul in mufa usb din spatele computerului, si webul a fost recunoscut, deci prin urmare daca v-ati lovit si voi de asa ceva incercati si acest mod, nu va garantez 100% ca asa veti rezolva problema, dar la mine asa a mers dupa cateva ore bune de batai de cap, succes.

Lasă un răspuns

