Crearea unui proiect Android

Crearea unui proiect Android

Plugin ADT ofera un Wizard nou proiect care se poate utiliza pentru a crea rapid un nou proiect de Android (sau un proiect de cod existent). Pentru a crea un proiect nou:

     Selectaţi Fişier> Nou> Proiect.
     Selectaţi Android> Proiectul Android, şi faceţi clic pe Următorul.
     Selectaţi conţinutul pentru proiect:
         Introduceţi un nume de proiect. Acesta va fi numele de dosarul în care proiectul dumneavoastră este creat.
         Sub Cuprins, selectaţi Creare proiect nou în spaţiul de lucru. Selectaţi locaţia dvs. spaţiu de lucru de proiect.
         Sub ţintă, selectaţi o ţintă Android pentru a fi folosit ca ţintă proiectului Build.Build ţintă specifică pe care platforma Android doriţi cererea dvs. construit împotriva.

         Selectaţi cea mai mică platforma cu care cererea dumneavoastră este compatibil.

         Notă: Aveţi posibilitatea să modificaţi dumneavoastră Build ţintă pentru proiectul dvs. la orice moment: Faceţi clic dreapta pe proiect, în pachetul Explorer, selectaţi Properties, selectaţi Android şi apoi verificaţi ţintă al proiectului dorit.
         Sub Proprietăţi, completaţi toate câmpurile necesare.
             Introduceţi un nume de aplicare. Acesta este titlul de om poate fi citit pentru aplicaţia dumneavoastră numele care va apărea pe dispozitivul Android.
             Introduceţi un nume de pachet. Aceasta este spaţiul de nume pachet (după aceleaşi reguli ca şi pentru pachetele din limbajul de programare Java), în cazul în care toate codul sursă va locui.
             Selectaţi Creare activitate (opţional, desigur, dar comun), şi introduceţi un nume pentru clasa dvs. de activitate principal.
             Introduceţi un min Versiunea SDK. Acesta este un întreg care indică nivelul de API-ul minim necesar pentru a rula corect aplicaţia dumneavoastră. Introducerea acestei aici setează automat atributul minSdkVersion în <uses-sdk> de fişierul Manifest Android. Dacă nu sunteţi sigur de nivel API adecvat de a utiliza, copia nivel API listate pentru Target Build selectată în fila ţintă.
     Faceţi clic pe Finish.

Sfat: Puteţi începe, de asemenea, expertul New Project din nou pictograma în bara de instrumente.

 Configurarea unei Proiectul Biblioteca

Un proiect de bibliotecă este un standard de proiect Android, astfel încât puteţi crea unul nou, în acelaşi mod ca pe un proiect de nouă cerere.

Când se creează Proiectul Biblioteca, puteţi selecta orice aplicaţie nume, pachet, şi setaţi alte domenii cum este necesar, aşa cum se arată în figura 1.

Apoi, setaţi proprietăţile proiectului pentru a indica faptul că acesta este un proiect de bibliotecă:

     În pachetul Explorer, faceţi clic dreapta pe proiect bibliotecă şi selectaţi Proprietăţi.
     În fereastra Proprietăţi, selectaţi Android” grup de proprietăţi, la stânga şi a localiza proprietăţile bibliotecii de la dreapta.
     Selectaţi este Bibliotecacaseta şi faceţi clic pe Aplicare.
     Faceţi clic pe OK pentru a închide fereastra Properties.

Noul proiect este acum marcat ca un proiect de bibliotecă. Puteţi începe în mişcare codul sursă şi a resurselor în ea, cum este descris în secţiunile de mai jos.

Puteţi, de asemenea, poate converti un proiect aplicaţii existente într-o bibliotecă. Pentru a face acest lucru, pur şi simplu deschideţi proprietăţile pentru proiect şi selectaţi este Bibliotecacaseta. Alte proiecte de aplicare pot referi acum proiectul existent ca un proiect de bibliotecă

Figura 1. Marcarea unui proiect ca un proiect de bibliotecă Android.Crearea fişier manifestUn fişier proiect de bibliotecă de vădită trebuie să declare toate componentele comune care include, la fel cum ar fi un standard de aplicaţie Android. Pentru mai multe informaţii, consultaţi documentaţia pentru AndroidManifest.xml.De exemplu,

Fişierul care conţine codul sursa de mai jos este situat în directorul corespunzător, în <sdk> / samples/android- <version> / …<Xml version = „1.0” encoding = „UTF-8”?><! –
 
* Copyright (C) 2010 proiect open-source Android
 
*
 
* Sub licenţa Apache, versiunea 2.0 („Licenţa”);
 
* Nu puteţi utiliza acest fişier cu excepţia cazului în conformitate cu licenţa.
 
* Puteţi obţine o copie de licenţă de la
 
*
 
* http://www.apache.org/licenses/LICENSE-2.0
 
*
 
* Cu excepţia cazului cerute de legislaţia în vigoare sau a fost de acord în scris, software-ul
 
* Distribuit sub licenţa este distribuit pe un „CA ATARE”,
 
* FĂRĂ GARANŢII SAU CONDIŢII DE ORICE FEL, fie explicite sau implicite.
 
* A se vedea de licenţă pentru o anumită limbă de guvernare şi permisiunile
 
* Limitări sub licenţă.-><Xmlns manifeste: Android = „http://schemas.android.com/apk/res/android~~HEAD=NNS&#8221;
      
pachet = „com.example.android.tictactoe.library”>
    
<application>
        
<- Tag de activitate aici, nu este utilizată în prezent.! Principalul proiect TicTacToeMain
             
trebuie să redefinească în prezent, activităţile care urmează să fie utilizate de biblioteci.
             
Cu toate acestea mai târziu, instrumentele se vor ridica de la activităţile de aici, şi îmbinarea lor
             
în mod automat, asa ca cel mai bine este să se definească activităţile de aici ca pentru orice
             
regulat Android proiect.
        
->
        
<activity android:name=”GameActivity” />
    
</ Aplicaţie></ Manif

 Figura 2. Adăugarea de o referinţă la un proiect de bibliotecă în proprietăţile unui proiect de cerere.

Dacă adăugaţi referinţe la mai multe biblioteci, reţineţi că puteţi seta prioritatea lor relativă (şi îmbinare comandă), prin selectarea o bibliotecă şi utilizarea în sus şi în jos de control. Instrumentele de îmbinare bibliotecile referite cu cererea de plecare de la cea mai mică prioritate (partea de jos a listei), la cea mai mare (partea de sus a listei). În cazul în care mai mult de o bibliotecă defineşte ID-ul aceeaşi resursă, instrumentele selectaţi resursa din biblioteca cu prioritate mai mare.Cererea în sine are cea mai mare prioritate şi resursele sale sunt utilizate întotdeauna în locul ID-uri de resurse identice definite în biblioteci.
Declararea componente de bibliotecă în fişierul manifest

În fişierul manifest a proiectului cererii, trebuie să adăugaţi declaraţiile de toate elementele pe care aplicatia va folosi, care sunt importate dintr-un proiect de bibliotecă. De exemplu, trebuie să declare orice <activity>, <service>, <receiver>, <provider>, şi aşa mai departe, precum şi <permission>, <uses-library>, şi elemente similare.

Declaraţiile trebuie să precizeze componentele bibliotecă, numele lor, pachet completcalificaţi, după caz​​.

De exemplu, cererea exemplu TicTacToeMain declară GameActivity activitatea de bibliotecă ca aceasta:

<manifest>
  
   <application>
    
     <activity android:name=”com.example.android.tictactoe.library.GameActivity” />
    
   </ aplicaţie>
</ manifesta>

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s