Cel mai bun webhost din romania

Cel mai bun webhost din romania

Buna ziua prieteni, dupa cum spuneam acum ceva timp in urma, cand am scris un articol despre Ghesi si experienta mea cu ei, am spus  ca o sa scriu un articol si despre Webfactor.
Citat din Pareri ghesi.ro  ”Acum site-ul de cateva saptamani este gazduit pe Webfactor.ro, pana acum este totul ok, conexiune foarte buna, probabil o sa scriu si despre webfactor, dar sa mai astpet sa vedem daca vor aparea probleme .”

In urma cu 6 luni de zile cautam un alt webhosting din Romania, dar dupa ce am avut o experienta destul de proasta cu Ghesi, am zis ca de data asta sa nu mai dau gresi si sa caut ceva mai serios, asa ca mam pus pe cautat si pe citit zile la rand pe forumuri unde se discutau aceste probleme. Dupa cateva zile de cautare pe net am dedus ca webfactor ar fi un webhosting de calitate, si tot odata nu chiar asa scumpi pentru un site mediu, pe langa webfactor am dedus ca si Mxhost ar fi destul de buni in acest domeniu.
Haideti sa va spun cate ceva despre webfactor.
In primul rand in 6 luni de zile de cand site-ul  Tutorialewindows.com este gazduit pe servarele lor, nu a fost niciodata indisponibil,  cu exceptia cazurilor in care cineva din america de nord a incercat sa faca ceva la site si imediat am fost si anuntat (si asta tot din vina mea ), viteza de incarcare a site-ului este cu mult superioara fata de cea ce oferea inainte ghesi ( sincer nu am nimic cu ghesi.ro, sa nu se inteleaga gresit) practic astea 2 obiective ne intereseaza cel mai mult, (cel putin pe mine astea ma intereseza cel mai mult)  la un prest de 8€ pe an, 20GB trafic lunar, si un GB de spatiu pe HDD + cPanel, plus alte optiuni de securitate pe care webfactor le ofera, eu zic ca este super ok.
Parerea mea:
Este ca Webfactor sau de ce nu Mxhost (pe care nu i-am incercat niciodata, dar din spusele altora si din testele altora rezulta ca fiind destul de bun) merita incercati, eu am trecut prin asa ceva si va spun ca decat sa dai bani pe nu stiu ce webhost si sa te trezesti ca 5 sau 6 ore pe saptamana/luna siteul tau nu este disponibil mai bine dai 8€/an care nu este nici chiar asa de mult, este cea mai mica oferta care bine inteles este arhisuficient pentru un site nou! nu va aruncati sa cumparati nu stiu ce oferta care costa 30€, pentru ca in primele 6 luni de zile sau chiar un an de zile pana cand site-ul vostru va creste  nu veti folosi nici macar jumatae din acel host, iar pe masura ce creste site-ul si ca afisari si ca spatiu ocupat pe disk, cresteti si oferta.

Lasă un răspuns

